Skip to content

Carantină la Poiana Mărului?

3 July 2011

Scris de  Mugur Vasiliu

După incidentele provocate de hotărârea Episcopiei Buzăului şi Vrancei, de acum mai bine de un an, de a schimba obştea Mânăstirii de la Poiana Mărului, transformând-o în mănăstire de maici şi încălcând astfel cuvântul Testamentului Cuviosului Vasile de la Poiana Mărului,când părea că lucrurile s-au încheiat, au apărut semne îngrijorătoare.

Dar, mai întâi, vă reamintim ce prevedea, în această chestiune, Testamentul Cuviosului Vasile:

“Dar dacă va îndrăzni cineva a strica după moartea mea, această legătură şaşezamânt…

După incidentele provocate de hotărârea Episcopiei Buzăului şi Vrancei, de acum mai bine de un an, de a schimba obştea Mânăstirii de la Poiana Mărului, transformând-o în mănăstire de maici şi încălcând astfel cuvântul Testamentului Cuviosului Vasile de la Poiana Mărului,când părea că lucrurile s-au încheiat, au apărut semne îngrijorătoare.

Dar, mai întâi, vă reamintim ce prevedea, în această chestiune, Testamentul Cuviosului Vasile:

“Dar dacă va îndrăzni cineva a strica după moartea mea, această legătură şaşezamânt al smereniei mele, sau vaîndrăzni să facă tulburări şi sminteli, unul ca acesta să fie anatema, şi partea lui, şi locul lui să-i fie în tartar împreună cu Iuda vânzătorul“,

Mănăstirea Poiana Mărului se confruntă, în această perioadă, cu o situaţie fără precedent: obştea mănăstirii este suspectă de tuberculoză.

 

Câteva măicuţe de la Mănăstirea Poiana Mărului sunt internate la Spitalul 23 August din Buzău, fiind diagnosticate cu tuberculoză.

 

În ultimii 22 de ani, cât a fost stareţ, Părintele Macarie Beşliu, la Mănăstirea Poiana Mărului nu a fost înregistrată nici o boală contagioasă. De fapt, în istoricul mănăstirii de la 1870 până în zilele noastre, nu se pomeneşte nici o situaţie asemănătoare.

RESTUL TEXTULUI PE AXA.INFO.RO

 

5 Comments leave one →
  1. Ortodox permalink
    5 July 2011 11:15 am

    Valoarea Sf. Liturghii ! http://www.youtube.com/watch?v=3mk_9PBJP-8

  2. 8 July 2011 11:49 pm

    v-am adaugat bannerul in blogul meu BOTOSANEANUL ORTODOX

    • AXA permalink*
      11 July 2011 1:20 pm

      Am adaugat si eu bannerul dumneavoastra, Doamne ajuta!

  3. ion dragos sireteanu permalink
    12 July 2011 12:04 am

    desteptii cauta principii-
    numai prostii birfesc persoane

    incepe cu o comparatie intre Russeau si Cromwell

    1- charta drepturilor omului—ca tot esti in Europa–

    vorba aia

    No ca vin amu-
    calare pa vinatu

    ion dragos sireteanu

    ps—mioritza laie , laia buca lae

  4. ion dragos sireteanu permalink
    12 July 2011 12:05 am

    ai fost acolo–la Poiana Marului

    am filmat si tunelele–si hotelul si locul unde se preconiza TEZAURARIA STATULUI

    era puscaria securistilor rebeli

    ion dragos sireteanu

    desteptii cauta principii-
    numai prostii birfesc persoane

    incepe cu o comparatie intre Russeau si Cromwell

    1- charta drepturilor omului—ca tot esti in Europa–

    vorba aia

    No ca vin amu-
    calare pa vinatu

    ion dragos sireteanu

    ps—mioritza laie , laia buca lae

Leave a Reply

