Skip to content

SCRISOAREA TRIMISĂ DIN TEMNIŢĂ DE CORNELIU ZELEA CODREANU ÎN 28 OCTOMBRIE 1938 (CU O LUNĂ ÎNAINTE DE A FI ASASINAT) CĂTRE CAMARAZII SĂI AFLAŢI ÎN LIBERTATE

23 February 2011

Dragii mei,

Incontestabil că de peste 6 luni, am suferit dureri şi umiliri pe care nu le-am întâlnit nici odată până acum. Din prima zi când am intrat pe acest făgaş, altfel în continuarea atitudinei mele anterioare, am căutat să-mi impun ca linie: acceptarea totală a jertfei care mi se cere, fără nici un fel de reacţiune am încercat un singur răspuns: dragostea. „Dragostea este îndelung răbdătoare, dragostea nu se mânie, nu pune în socoteală răul, dragostea suferă toate, crede toate, nădăjduieşte toate, rabdă toate”. În aceste zile cuvintele de mai sus pot părea stranii.

CITIŢI AICI RESTUL ARTICOLULUI

No comments yet

Leave a Reply

