Skip to content

SCRISOARE DESCHISĂ/RUGĂMINTE/FRĂŢEASCĂ ŞI BUNĂ SFĂTUIRE ADRESATĂ „FRAŢILOR” DE LA R.Î.C

5 December 2010
by

 

Hristos a înviat!

Măi băieţi, în primul rând pe mine personal nu mă cunoaşteţi şi nici nu cred că aţi auzit vreodată ceva rău despre mine! Pe de altă parte, nu cred să se fi întâmplat vreodată ca cineva de la revista Axa să vorbească sau să scrie ceva rău despre voi sau despre lucrarea voastră – oricum va fi fost ea!

Păi, atunci, mă întreb şi eu, măi băieţi, care e problema voastră cu Axa (cu fratele Saccsiv, maica Ecaterina şi cu ceilalţi luptători împotriva sistemului anticreştin din România) şi – iată că a venit şi acest moment – care vă sunt problemele în general? Ceea ce vă scriu vine în urma a multe minciuni şi aberaţii pe care le-aţi tot popularizat, şi ca un drept la replică referitor la un articol pe care l-aţi postat la rubrica ştiri/recomandări („Radiografia conferinţei de la Craiova a maicii Ecaterina Fermo”). Dacă aţi fi cercetat foarte puţin, aţi fi observat că textul postat de voi relatează exact contrariul a ceea ce s-a discutat la Craiova! Astfel că noi suntem acuzaţi din nou (aşa cum se întâmplă întotdeauna!) tocmai că facem parte din tabăra adversă, împotriva căreia noi luptăm (ecumenişti, stilişti, pro cip, habotnici, extremişti, masonerie, homosexuali, şmecheraşi căldicei cum sunteţi voi etc.). La Craiova, concret am fost acuzaţi că lovim în Ierarhie; paradoxal, deoarece dl. director Mugur Vasiliu şi maica Ecaterina chiar au susţinut că Ierarhii sunt ai noştri iar noi suntem ai lor şi împreună suntem ai Bisericii lui Hristos – aşa încât ne pasă de ei, îi iubim şi avem datoria să ne rugăm pentru ei, ca Bunul Dumnezeu să-i lumineze şi, astfel, fiind îndreptaţi să-şi facă pe deplin datoria şi să ne păstorească pe noi, cei din Turma Lui Hristos!

Fiindcă ne aflăm în Postul Naşterii Domnului şi datorită faptului că voi faceţi sminteală public, atrăgând astfel pe mulţi în rătăcire, aşteptăm să vă cereţi iertare tot public, pentru că aşa este firesc! Mărturisesc în faţa tuturor că am încercat din răsputeri „să spălăm rufele în familie”(sic), în urma discuţiei pe care voi aţi avut-o cu fratele Dragoş şi vom mai încerca să discutăm şi cu duhovnicii voştri (se spune că aţi avea), unul dintre ei asistând la discuţia respectivă, pentru că aşa ne învaţă Sfinţii Părinţi. Până în momentul de faţă se pare că toate aceste tentative au rămas fără efect şi nu pot decât să-mi exprim regretul că într-o astfel de lucrare există şi oameni (sic!) ca voi (şi mai sunt mulţi alţii de care vom avea grijă, la vremea potrivită) care luptă din răsputeri să facă voia vrăjmaşului şi să ne dezbine tocmai pe noi ORTODOCŞII. Sigur că teoretic, ar fi trebuit să fim de aceeaşi parte a baricadei şi să putem duce, în împreunălucrare un „RĂZBOIÎNTRUCUVÂNT” şi nu un război între cuvinte! Eu nu vă cunosc personal şi, deşi nu vreau să sune a ameninţare, nici nu cred că ar trebui să vă doriţi aceasta acum! Totuşi, dacă cele două încercări nu au avut rodul aşteptat, mă văd nevoit să apelez la cea de-a treia variantă – câştigătoare! –, pe care am s-o aplic cu multă dragoste spre îndreptarea voastră! Pentru că am modelul Părintelui Arsenie Papacioc (să mă iertaţi, ştiu că nu vă convin „părerile” marilor noştri duhovnici – nouă da!), care vi se adresa chiar vouă când spunea: „Ortodoxia se apără cu sabia la momentul acesta istoric! Nu cruţăm nimic! Trăiască Ortodoxia!” Şi mai zicea Părintele: „N-avem timp să mai discutăm! Scoatem sabia! Dacă nu se înţelepţesc prin ce le spunem, scoatem sabia şi le spunem că e ascuţită! Nu vrem să schimbăm măcar cu o virgulă din Ortodoxie!” Păi să-mi fie iertată lipsa de modestie, băieţi, dar aici aţi cam intrat pe teritoriul meu, pentru că deşi nu sunt nici extremist şi nici legionar (aşa cum ne cataloghează unii, care nu au în nici un fel control pe înţelesurile cuvintelor), vă mărturisesc sincer că sunt „mercenar” pentru credinţa mea – aceasta îmi este meseria şi abia aştept să mă pot antrena, chiar dacă asta se va întâmpla cu unii care au fost „de-ai noştri”! Este dureros că se ajunge tocmai aici, dar altă soluţie de rezolvare nu prea mai există! Nu trebuie să vă faceţi probleme, pentru că nu va fi nevoie să scoatem sabia şi nici să venim o armată, este suficient să vin singur între voi (ştiu, sunt chiar modest), fiindcă din câte am înţeles voi nu sunteţi decât în număr de trei (3) exemplare şi nu o să avem probabil un „războiîntrucuvânt” ci mai bine spus va fi unul în două lovituri! Nu se poate să tolerăm la nesfârşit curvia voastră duhovnicească (aşa cum ne îndeamnă unii dintre fraţii noştri), pentru că astfel vă încurajăm în prostia şi imbecilitatea voastră, iar cei care accesează blogul vostru iau de bun cam tot ce postaţi voi, fiindcă voi vă folosiţi – într-un mod josnic – foarte mult de scrierile Sfinţilor Părinţi şi îi înşelaţi pe aceşti tineri căldicei! Poate ar trebui să vă apucaţi de altceva – mă gândesc numai la binele vostru, deşi vouă vi se pare că aici este cel mai mic risc pentru minciună şi ticăloşie şi deşi poziţia voastră este încurajată de iudeofrancmasonerie –; cred că v-ar sta foarte bine să vindeţi, orice-numai să vindeţi, fiindcă se vede de departe vocaţia voastră. Oricum, eu aştept în continuare cu mare dragoste, ca voi să vă cereţi public iertare pentru că spune şi Sfânta Scriptură: „Să iertăm de 70 de ori câte 7”, dar asta cu condiţia ca să existe pocăinţă şi dorinţă de îndreptare!

Am simţit nevoia să vă adresez această rugăminte, deoarece nu vă putem lăsa să continuaţi în acest hal, făcând numai voia vicleanului diavol, care se bucură nespus de aşa-zisul vostru „războiîntrucuvânt”. Pe de altă parte, am luat în considerare sfaturile unui frate drag de-al nostru, care ne tot îndeamnă de ceva vreme să ne apucăm şi noi de treabă odată! Ei, iată frate drag, trecem la acţiune; asta e meseria mea şi am ca model pe: Sfântul Arhanghel Mihail, Sfinţii Mari Mucenici Gheorghe, Mina, Mercurie, Dimitrie, Artemie Procopie, Teodor Tiron, Teodor Stratilat, Ioan Rusul şi Sfântul Cuvios Paisie Aghioritul! În final ATENŢIE MARE, celor de la diferite organizaţii şi diagonale precum şi altor băieţi simpatici, care tot încercaţi să ne distrageţi atenţia de la lucrarea noastră, aceea de a MĂRTURISI ADEVĂRUL: eu mă rog pentru sănătatea voastră – dar trebuie să faceţi şi voi ceva în acest sens!

Pentru rugăciunile Sfinţilor Mărturisitori ai Neamului Românesc şi ale Preasfintei Născătoare de Dumnezeu Doamne Iisuse Hristoase Fiule şi Cuvântul Lui Dumnezeu, miluieşte-ne şi ne mîntuieşte pe noi! Amin!

Ionuţ V. RUSE,

Director de difuzare

www.axa.info.ro

No comments yet

Leave a Reply

